MissVixen

2009-02-11
19:38:13

för variationens skull

Jag vet att det blir väldigt mycket om vikten nu men det är inte så mycket annat som händer för tillfället. Visst tränar jag och jobbar och pluggar, men det är inte så mycket att berätta kring. Jag tänkte att jag skulle kräkas om jag bara åt pulver så jag köpte det här paketet. Det är ett paket där man får pulver till frukost, en bar till lunch, en pastarätt till middag, två buljonger till mellanmål och en liten dessert. Perfekt med variation tänkte jag, men nu efter att ha testat så kan jag säga att jag faktiskt hellre äter bara pulver och bars än dessa pastarätter och desserter. Se smakar verkligen bara kemikalier och sötningsmedel så det är inget jag rekomenderar... Men nu ska jag äta upp det eftersom jag har köpt det och sen får jag se vad det blir.

Fördelar med paketet: Man får en variation och tröttnar inte på att bara äta en sak.

Nakdelar med paketet: Pastarätterna och desserterna smakar skit och det känns som man förgiftar kroppen. (En fördel där kan ju visserligen vara att man tappar all matlust... men det är ju faktiskt inte så sunt enligt mig)

För övrigt så har jag jobbat hela dagen idag och jag har inte kännt mig hungrig alls. Inte mer än jag brukar iaf=) Och Energi har jag så det räcker och blir över så jag hade nog kunnat träna idag med, men jag känner att kroppen behöver vila lite. Får inte överträna nu så jag skadar mig. Ett steg i taget!

Nu måste jag plugga lite!

pussokram
Kommentarer:
#1: Mia

Javisst blir man riktigt sugen. :)



Gillar du deras soppor då? ck:s soppor är de enda som jag tycker är goda och kan äta av. ifs äter jag bara en smak.

2009-02-11 @ 20:57:19
#2: Daniel

Hej :) får hoppas att du får lite inspiration och att du även kan lyckas med viktminskningen :)

2009-02-12 @ 13:23:51
#3: Maddo

Usch vad tråkigt att sådant inte kan smaka gott!! (fast bars är goda! =P)

2009-02-13 @ 15:34:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: