MissVixen

2009-02-19
12:00:10

dag nummer två...

Bild på gårdagens shopping! Det är facinerande hur mycket bättre man mår bara av att kunna andas ordentligt=) Kände mig mycket bättre igårkväll, men mina febernedsättande hade gått ur under natten och då kom såklart febern tillbaka så jag blev hemma idag med. Funderar faktiskt på att ta en liten promenad för att få lite frisk luft och för att komma härifrån lite. Behöver röra lite extra på mig också för jag känner av min rygg igen, inte bra.

Hur gick det med min To Do lista då? Sådär är väl svaret. Fick gjort allt som inte var skolrelaterat, men det var ju inget jag behövde tänka kring. Det var svårare att göra skolgrejerna eftersom jag är rätt dimmig av förkylningen.

Hoppas jag blir friskare idag och att jag inte smittat nån

kramkram
Kommentarer:
#1: A -*

hahaha ja skulel gärna få fltytta in i min cokså :D

2009-02-19 @ 13:08:21
#2: Tove

åh fy, har samma sjuka jag med. Hoppas det lägger sig snart. trevlig helg på dig !!!

2009-02-19 @ 21:46:48
#3: Maddo

krya på dig.

2009-02-21 @ 10:12:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: