MissVixen

2009-02-05
21:51:44

2009-02-05

För övrigt har bilden inget mer syfte än att jag tycker den är fin! Det är så härligt att fika hos gamla för allt är så fint! Faten kopparna, kakorna=)
Aja, bättre än så här blir det inte idag. Har kännt mig hängig i snart en vecka och jag börjar blir riktigt trött på det. Inte förkyld, men det känns som jag har en infektion i kroppen. All motivation till allt bara rinner ur mig och det är en kamp att komma ur sängen varje morgon. Alla vet ju att jag inte är ett stort fan av att plugga, men nu börjar det bli värre!!! Jag hatar verkligen att plugga!!! Jag tycker ju om att lära mig nya saker, men den inre stress jag har just nu är inte rolig! Har redan börjat oroa mig för nästa examinationsuppgift och den är inte fören i mars!

Ingen intressant läsning det här, men det är skönt att skriva av sig ibland. Och nu vet ni varför inläggen kommer så sällan, motivationen till allt är borta. Men det går nog över snart, det gör det ju alltid!

Och om jag tar mig ur sängen imorgon bitti så ska jag på yoga! Ingen skola så då får jag passa på att gå på ett pass. Det tror jag kan vara bra för både kropp och själ just nu.

Ta hand om er så ska jag försöka ta hand om mig och komma på fötter snarast möjligast!
Kommentarer:
#1: Camillla

Kan inget annat än instämma. Fick alltid den bästa fikan när jag va hos farmor, även mormor. Kopparna va söta, bullarna samkade ljuvligt och framförallt kakorna. De va verkligen bakade med kärlek!



Tack :) Vi har fler bilder men har bara inte tagit tag i att visa ... har ju varit en massa annat nu.

2009-02-06 @ 10:22:48
#2: Umma

Jag ÄLSKAR gamla kaffekoppar. De har ofta tunnt porslin vilket jag tycker om att dricka ur.



Haha isåfall är jag också alkis så dont worry :)

2009-02-06 @ 20:15:53
#3: Maddo

Jag känner igen det där..! Båda egentligen! Hmm.. min kompis ida är hängig på så sätt som du säger och jag, liksom du älskar att lära mig nytt men skolan påverkar en negativt.

2009-02-07 @ 22:52:13
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: