MissVixen

2009-02-14
09:28:50

14 februari

Idag är det alla hjärtans dag så jag vill skicka en kram till alla jag tycker om!
Den här helgen har börjat fantastiskt bra och jag tror det kommer fortsätta så. Igår när jag åkte hem från skola och träning på eftermiddagen kändes det som vår trpts att det är kallare nu än vad det varit på hela vintern! Det är ljuset som gör det! Det blir ljusare och ljusare för varje dag och det speglar som varje år av sig på mitt humör =) På kvällen igår var vi hos Sean, för en annan av Marcus kompisar är hemma över helgen från sitt säsongsjobb i sälen. Idag blir det antingen långpromenad eller ett corepass. Har inte bestämt mig än... Sen iväg på en hemlis och ikväll ska jag bli bjuden på middag! Har aldrig fått fira alla hjärtans dag med någon förut så det ska bli mysigt! Alltså blir det en paus från pulver ikväll, men det får det vara värt! Efter middag ska vi förbi Lena som har Valentines fest. Blir nog skoj det med!

Som sagt! En stor kram till alla!

puss
Kommentarer:
#1: Maddo

Ha en bra alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 10:04:50
#2: Camilla

Hehe, du är ju så himla söt att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva här. Man måste våga, reklampelare är jag med glädje och ett leende på läpparna. Hon är en underbar människa. Antar att du har sett videon?



Hjärte-kramar till dig.

2009-02-14 @ 14:56:10
#3: Umma

Hoppas också att din helg fortsätter lika bra som den börjat! :-)



Många kramar och hjärtönskningar.

2009-02-14 @ 20:54:22
#4: Mia

Hoppas du fick en bra alla-hjärtans-dag. :)

2009-02-15 @ 09:57:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: