MissVixen

2009-02-18
09:45:52

-2,8 kilo och förkyld
Minus 2,8 kilo! Kanske inte riktigt så mycket som det hade kunnat vara, men mer hälsosam viktminskning än 1 kilo per dag. Jag är nöjd med resultatet efter 1 vecka och två dagar=) När jag jobbade i förra veckan hade jag med mig lunch bestående av tonfisk keso och sallad och det har jag även ätit nu när jag haft VFU i två dagar. Känns inte ok att äta pulver bland barnen. Fast på VFUn hade nog det fungerat ändå då jag äter när barnen sover.
Idag är jag hemma för jag har varit helt genomförkyld i några dagar och gårdagen blev så lång för jag började vid 07.30 på morgonen och var med på APT på kvällen så kom inte därifrån fören 19.15. Lite segt! Så igårkväll gick jag ner mig totalt med feber och nästäppa. Känner mig bättre idag, men jag har inte sovit något inatt så jag får vila upp mig. De vill inte ha mig där ändå när jag är dålig.
Nakdelen att vara sjuk är ju att jag inte kan träna... Men jag ska ta mig en promenad till Allum och köpa nässpray och halstabletter så får röra mig i 20 minuter idag iaf=)

hoppas ni mår bättre än jag!

kram på er!
Kommentar:
#1: Mia

2,8kg är jättebra! Grattis!



Min son blir 4 år till sommaren.

2009-02-18 @ 11:16:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: