MissVixen

2009-12-30
17:41:48

kan det bli mycket bättre nu?


Jag vet inte om jag kan be om så mycket mer nu! Jag fick en vit jul, och det verkar som att det ska vara kallt och klart imorgon. Perfekt för en nyårsafton! Idag har jag suttit i skolan (trodde jag aldrig skulle hända dagen innan nyår...) hela dagen och filat på uppsatsen så kvällen går till att städa inför morgondagen. Allt för att få en sovmorgon och inte behöva stressa imorgon!

Nyårsafton består alltså av trerätters middag med gott vin tillsammans med ett gäng trevliga prickar. Efter middagen åker vi vidare till en större fest för att fira in det nya året ordentligt=)

Hinner jag inte skriva något så hoppas jag att ni alla får ett riktigt bra slutt på 2009!

pusspuss

Kommentar:
#1: jonna

Hur vart det på nyår? Var det trevligt??

Många kramar

2010-01-04 @ 14:44:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: