MissVixen

2009-08-04
13:30:07

tisdag 090804
Ledig dag och hade massor med saker planerade att ta itu med idag, men efter att ha jobbat i sex dagar då campingen svämmade över av U2 fans så är det underbart att inte göra någonting!

Så här ser min tisdag ut hitills:
*Vaknade 10.30
*Ätit frukost
*Suttit i köket och druckit kaffe med Anette
*Slöar vid datorn

Så här kommer resten av dagen se ut:
*Duscha
*Klä mig (i något annat än myskläder, pyamas eller jobbkläder som jag levt i denna sommar)
*Åka till operan för en rundvandring
*Avsluta kvällen med en räkmacka (de två sista punkterna står jobbet för)

Kommentarer:
#1: jonna

2009-08-06 @ 21:23:48
#2: jonna

Jäkla skit, jag hade dubbelbokat dendär helgen om två veckor som vi pratade om :C:C

Jag har lovat mig till sthml då. Jäkla skit, jag som såg framför mig allt vi skulle göra, plus att det var lägenhetsvisning på den lägenheten i gamlestan på denhär lägenheten:http://hemnet.se/beskrivning/hemnet/479749



Den är fin tycker vi.

Jaja. Det sket sig ju iallafall, men en helg två veckor senare? Då boede jag vara ledig igen??

2009-08-06 @ 21:27:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: