MissVixen

2009-08-30
22:30:27

näst sista augusti
Vet ni vad vi gjorde idag?! Vi var och tittade på en lägenhet! Alltså en bostadsrätt, inte hyresrätt! Perfekt läge, ännu bättre utgångspris, precis ett sånt renoveringsobjekt vi är ute efter. Men, planlösningen var värdelös enligt Marcus och sovrummet var aldeles för litet enligt mig... Tror inte ens vår säng hade fått plats där inne. Men jag längtar till den dagen vi hittar en lägenhet som passar oss så vi äntligen får vårt egna.

För övrigt så har jag levt i en rosa bubbla under fredagen och igår. Jag var på Mary Kays årliga seminarie, och jag förväntade mig att det skulle vara en cirkus innan jag gick dit, och det var det kan jag lova! Men det var länge sen som jag hörde så många bra talare och träffade så många inspirerande personer och lyssnade till så många bra föreläsningar. Föreläsningar som man kan applicera både på sin Mary Kay verksamhet, om man vill det, eller ta till sig dem i alla andra delar av vardagen. När jag samlat alla tankar igen kan jag kanske skriva ner en liten text om vad jag tog till mig mest, saker som kan tyckas vara självklara men som man ändå kan behöva påminna sig själv om!

Nu ska jag se om jag kan sova, har varit lite febrig så har inte gjort mycket annat än att ligga och titta på True Blood avsnitt hela eftermiddagen. Jag blev som jag trodde fast i den serien=)
Kommentarer:
#1: jonna

Åh!

vart var det nånstans? Kan du inte skicka över en länk så jag får kolla? Jag är fast i hemnet träsket, men det är sjukt irriterande att det är så långt att åka för att kunna kolla på lägenheterna :C:C

KRAM

2009-08-31 @ 10:41:55
#2: Jenka

Bunker eller slott... skulle vara gött att åka tillbaka till Bayern!

2009-08-31 @ 21:16:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: