MissVixen

2009-08-26
20:22:58

lugna vatten

De senaste dagarna har jag bara tänkt på mig själv och jag har inte gjort mycket alls. Jag har tagit långpromenader med mig själv varje dag, druckit litervis med te, börjat läsa om twilight- serien som jag sträckläste igenom i början av sommaren... Ja, tagit det jäkligt lugnt helt enkelt! Idag var jag hos kiropraktorn, och trots att det är dyrt så är det väl värt pengarna att kunna röra mig ordentligt igen. Diagnosen var som jag trodde ryggskott... Känns väl sådär bra att vara 24 och redan haft ryggskott tre gånger.

Nu ska jag fortsätta ta hand om mig själv och krypa ner under täcket med min bok igen. Kanske en till kopp te också. Ser fram emot true blood som har seriestart på SVT ikväll kl 22.00. Är ni som jag fast i vampyr-vågen som sveper över böcker, tv och filmer för tillfället? Ska ni se true blood ikväll?
Kommentar:

Aj, det där kan inte vara skönt =( Jag har sömnproblem från ingenstans och det stör mig... hur ska jag klara dagen när jag blir så trött?

2009-08-29 @ 18:52:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: