MissVixen

2009-04-12
12:31:34

oslagbar promenadsträcka
Måste säga att jag bor helt fantastiskt bra! Var ute på en långpromenad till Jonsered och tillbaka precis och naturen är helt underbar! Det är en lyx att ha så nära till naturen, nåt ja egentligen inte haft sen jag bodde hemma i Linköping. Men helt ärligt så slår nog det här vidingsjöskogen... Jag tog lite bilder och de kommer upp sen, nu måste jag tillbaka ut i solen. Ska lägga mig på verandan med lite kurslitteratur.

Och föresten! Nu är Jonna tillbaka i Sverige! Välkommen hem vännen! Synd att jag inte kunde vara med dig och gänget hemma i helgen.

puss på er!
Kommentarer:
#1: Camilla

Ut i solen med dig, njut och ha det bra. Jag är bara inne om för att käka lite osv! :)

2009-04-12 @ 13:41:41
#2: Alexandra

Hoppas du har haft en bra helg. Glad Påsk på dig. Kram

2009-04-12 @ 23:03:47

Hej! Vad gör du den 15:e augusti? Skulle du vilja hänga med på sommarens största bloggfest i Stockholm? 100 bloggare träffas för att äta, dricka, mingla och knyta nya kontakter över hela Sverige. Priset ligger på 470 kronor och då ingår mat, välkomstdrink, vin och DJ. Det blir inga blogawards eller annat strunt, bara en jäkligt rolig fest med röda mattan utrullad vid entrén. Enda kravet är att de anmälda är minst 18 år. De som reser långt får anmäla en vän också för att minska på resekostnader. I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info, jag har också börjat publicera delar av gästlistan. Betalningen ska in senast sista juni, avanmälan är fri fram tills dess. Bilder från festlokalen finns också i min blogg, en riktigt läcker sådan på Södermalm. Hör gärna av dig om du vill att jag skriver upp dig på listan! H: Malin, arrangör.

2009-04-15 @ 11:27:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: