MissVixen

2009-04-06
20:15:44

altanhäng

Jag känner mig som en stor degklump för tillfället efter helgen och denna dagen! Var hemma i Linköping från fredagmorgon till igår för att fira min gammelmoster som fyller 90! Mamma, Jenny och jag slet på kalaset så att allt skulle funka och jag tror att Anna Maj är riktigt nöjd med sin dag! Fick lite släkthistoria av morfar i helgen också som var riktigt roligt att veta. Ska läsa in mig lite mer på det då det faktiskt är en del av sveriges arbetarhistoria också. Intressant tycker jag! 

Måndagen har bestått av lite sovmorgon, fika med Marcus i stan, skola med basgruppen i två timmar, altanhäng här hemma med en powernap i solen=)



Kommentarer:
#1: Camilla

Precis läst igenom dina senaste uppdatering. Trevligt! Fina bilder också. Vet du vad? Även jag känner mig just som en stor degklump efter helgen. Buhu.

2009-04-07 @ 19:14:22
#2: jonna

malle!!

kommer du hem till pasken tro? det vore skont med en milsparspromenad!



fast jag anar att du inte ska hem med tanke pa kalaset...

puss och kram

2009-04-09 @ 09:46:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: