MissVixen

2008-10-22
11:28:23

irriterande
Denna vecka har vi haft tid för att skriva rapporten efter vår VFU. Kan ju inte direkt påstå att jag varit särskillt fokuserad måndag och tisdag. Det är ju det här med att komma igång lixom, sen går det ju bra! Min plan var då att jag skulle sitta i skolan och skriva idag för här finns det inte så mycket annat att göra, men det tog 1 timme att ens hitta nån stans att sitta och efter det har det tagit  30 minuter att få den jäkla USB porten att funka!!! Gah!! Man blir irriterad för mindre! Nu ska jag iaf sätta igång med mitt skrivande och hoppas att jag hinner bli relativt klar idag. Jag har ju ändå 4½ h på mig innan jag ska möta upp några i klassen för att gå igenom sånt vi hakat upp oss på. Blir det som jag tänkt så har jag morgondagen på mig att finputsa. Aja, dax att börja!
Kommentar:
#1: Pappa

Hm..! Jag har visst för mig att vi har pratat om vissa likheter oss emellan! Nu har jag jobbat som tusan ett par veckor, så nu är det din tur! Kram!

2008-10-22 @ 18:07:25
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: