MissVixen

2008-11-13
13:37:18

totalt ointressant och utan motivation
Visst låter rubriken spännande=) Det som är totalt ointressant är det jag kommer skriva nu så om ni vill kan ni sluta läsa. Men jag tänkte att det var bra att skriva ett litet inlägg o tala om att jag lever=)

Det som jag saknar motivation till är att städa min lägenhet. Jag sitter i den nu och det är värkligen rörigt här, men eftersom jag praktiskt taget aldrig är här så känns det så omotiverat att göra iordning.

För övrigt så har jag redan tröttnat på min lugg... Får se om det blir till att kapa den när jag toppar håret igen om tre veckor eller om jag låter den växa ut. Eva (min frisör) kommer nog försöka övertala mig om att ha lugg ett tag till.

Ännu lite mer ointressant fakta är att Åhlens har öppnat på kungsgatan. I flera månader har det varit plank för byggnaden och nyfiken som jag är har jag väntat på att se vad det blev. Ett Åhlens blev det och riktigt fin var affären också.

Sista ointressanta saken jag ska skriva om är att jag är sjukt imponerad av duktiga säljare! Eller egentligen inte, för det enda som krävs utöver kunskap om det man säljer är social kompetens. Men detta är ju tyvärr en bristvara i många butiker så därför blir jag så glatt överaskad när man får precis den hjälp man vill ha och lite till dessutom. Man blir ju sugen på att köpa allt, så butikerta tjänar ju verkligen på att ha duktiga o trevliga säljare.
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: