MissVixen

2008-06-21
21:11:26

midsommar i bilder
Firade midsommar med Linette och lite folk ute hos Markus i Partille! Blev en väldigt lyckad kväll!

Sill och potatis till lunch i partytältet på altanen. Mysigt att fira som man ska =) Senare på kvällen kom det fler folk och grillade och partajade!


Det är inte midsommar utan regnet! Tur att det finns partytält!


Men lite blå himmel fick vi allt se=)


Och den lilla stunden det var sol njööööt vi!


Markus gjorde fantastiskt goda Mohitos!


Finn 1 fel (svar står längst ner)


Hoppas ni alla haft en lika trevlig midsommar som jag! Vad har ni gjort för något?

Nu ska jag packa för imorgon bitti bär det av hem till Linköping! Ta hand om er!

pussokram




(Rätt svar: Man dricker INTE öl ur sugrör! Det är FEL!)

Kommentarer:
#1: Anonym

SERIÖST?!?!? Nä det gör man inte!!!!!

2008-06-21 @ 23:12:56
#2: Pappa

Hm, jag tror att storasyster var snabb på att kommentera! Eller ...? Här har det i alla fall varit lugnt, lite sol och lite regn, precis som det brukar vara på midsommar. Men sill blev det även här! Ha det skönt nu!

2008-06-22 @ 11:32:33
#3: malin

Ja, jag gissar att det va storasyster som skrev=) Hon har inte sagt nåt dock... Låter som ni också hade en trevlig midsommar! Hälsa alla!

2008-06-23 @ 14:57:45
#4: Syss

Klart det var storasyster!!! OMG, det är som att svära i kyrkan!

2008-06-29 @ 21:29:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: