MissVixen

2008-07-21
20:23:45

Bowla är farligt!
Sommaren bara rusar fram och det känns som att höstterminen i skolan inte alls är särskillt långt borta... Som tur är verkar det som att vi får lite fina dagar nu framöver. Helgen ser ju helt fantastisk ut om man ska lita på SMHI. Får hoppas på att de har rätt eftersom hela syskonskaran Ekdahl ska vara i Göteborg då och gå på Iron Maiden konsert =)

Tiden går fort när man har roligt har jag hört, och det kan ju vara en av anledningarna till att det känns som att sommaren rusar förbi. Försöker göra små utflykter och hitta på så mycket som möjligt som förgyller tillvaron. Och den senaste veckan har jag varit helt grymt nöjd =)
I tisdags blev jag bjuden på picknick och det var jättemysigt trots det dåliga vädret! För det funkar faktiskt ganska bra att ha picknick på mitt golv också =) I fredags åts det tacopaj med linette, Sonny och Marcus hemma hos linette och i lördags åkta vi iväg till Borås djurpark.

Fiiint lejon!!!


Bowlade i lördags och åter igen har jag bevisat att jag är helt värdelös på det! Men det är roligt! Kastade bara klotet bakåt en gång och halkade bara på banan två gånger =) De två fallen resulterade i att vänsterknät svullnade upp och fick världens blåmärke, högerknät blev blått och jag sträckte nån muskel i ena skinkan. Starkt jobbat av mig kan man tycka!!!

     Blåmärkena ser inte så stora ut på bild, men tro mig! De är blågula och gör sviiinont!

I söndags tog jag och Marcus en liten promenad på närmare tre timmar! Blev lite längre än vad vi trott så det blev lite stressigt att hinna möta upp Mia o co på kvällen för bio. Hancock blev det, Will Smiths nya. Det var faktiskt ganska rolig!

Nu har jag tröttat ut er med tråkig läsning länge nog!

pussokram!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: