MissVixen

2008-02-27
14:33:46

illamående
Nu mår jag faktiskt lite illa.... Men det är helt och hållet självförvållat. Har bakat tre kladdkakor tills imorgon och då har jag ju smakat på smeten alla tre gångerna.... Dumt! Jag äter u så sällan socker nu för tiden så min kropp är väl helt i chock nu efter all smet =)
Sk agå ner och träna så kanske chocken lägger sig. Blir ju lite kalas här imorgon eftersom jag fyller år.  Problemet är bara att jag inte vet vilka som kommer så vet inte om alla kladdkakorna behövs... annars blir det bara till att slänga imorgon kväll.
Ska till Linette redan ikväll och fira våran födelsedag en dag för tidigt. Vi har sällan tid att ses på självaste dagen, men en dag innan duger lika bra det.
Nu ska jag ta med mig mitt illamående och gå ner till fysiken! Hoppas ni får en fortsatt bra dag!

pussokram!
Kommentarer:
#1: Pappa

Har kommit hem efter en halv dag på jobbet (ja, jag jobbar ju nu också förståss!). I alla fall så åt jag lunch på min favorit-kebab-restaurant i Solna Centrum. Mixed kebab med couscous!!! Jag fick lämna hälften av couscous'en och mår efter omständigheterna väl, men jag behöver ingen mer mat idag! Oj, oj, oj!

2008-02-27 @ 15:38:30
#2: Sarah

imorgon..? wieeee=)

jag sjunger för dig nu:
JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR.. JA VISST SKA HON LEVA JA VISST SKA HON LEVA UTI HUNDRADE ÅR..

GRATTIS lite tidigt!

2008-02-27 @ 16:24:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: