MissVixen

2008-08-12
10:06:52

ett tag sen
Nu var det länge sen jag var här igen. Hinner inte sitta vid datorn alls nu för tiden, men det är ju faktiskt nåt positivt =) Jobbar mycket och är mycket ute i Partille hos Marcus plus att jag måste hinna träffa alla vänner, så dator, tvätt, städ, disk är något som blir bortprioriterat.

För ett tag sen var ju syskonen här hos mig för att gå på konsert. Det var en väldigt mysig o trevlig helg och Iron Maiden var helt grymt bra!!! Här sitter vi o äter på gamleport innan konserten och Patrik håller på att förklara att han faktiskt håller på att få lite mer skäggväxt=)


Kenneth köpte in mycket öl som vi delade på i värmen innan konserten. Var helt sjukt varmt den dagen och vi satt mitt i solen på läktaren.


Nu var det nästan fullt! Jag fick inte mycket mer bilder än detta för min kamera klarar inte mörker. Får se om jag kan få lite bilder från konserten av syskonen.


pusspuss
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: